20-01-2011, 12:12 PM
Ik heb alleen de samenvatting gezien maar mij viel vooral op dat Feijnoord onmachtig leek? Veel mensen achter de bal en echt goeie aanvallen niet gezien.
De wedstrijd wordt nog leuk omdat Ajax een zondagsschot erin ziet vliegen maar ik zag dit zomaar een bloedeloze 0-0 worden.
Dat de scheids een penalty geeft kan ik mij voorstellen. De Cler is te laat en laat zijn been staan, Suljemani zoekt het been idd op en valt veel te mooi maar m.i. blijft het een overtreding.
De wedstrijd wordt nog leuk omdat Ajax een zondagsschot erin ziet vliegen maar ik zag dit zomaar een bloedeloze 0-0 worden.
Dat de scheids een penalty geeft kan ik mij voorstellen. De Cler is te laat en laat zijn been staan, Suljemani zoekt het been idd op en valt veel te mooi maar m.i. blijft het een overtreding.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]