19-10-2004, 09:47 AM
Site lag vanochtend even bewust offline vanwege het installeren van hardware. Maar het is nu weer in de lucht, dus ik kan weer gaan speuren naar wingers. Heb gisteren namelijk 2 transfers achter de rug. Allereerst is mn briljante verdediger verkocht. Hij mag het gaan proberen in de hoogste Israelische divisie. Ontvangsten: Bruto 2 613 000 ââ¬, Netto 2 377 830.
Heb een groot gedeelte van die ontvangsten gelijk weer gespendeerd aan een formidabele spits:
Malte Piling (28309282)
21 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Krachtig
Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 2 850
Loon: 1 584 ââ¬/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Het Moraalteam
Waarschuwingen: 0
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: formidabel Spelhervatting: waardeloos
Heb er ietwat te veel voor betaald maar heb daar zo mn redenen voor. Hij had in vergelijking met andere spitsen een behoorlijke TSI. Heeft namelijk geen (irrelevante) bijstats die de TSI ophogen. Datzelfde zorgt er volgens mij ook dat hij niet zo bijster veel salaris wil hebben. En bovendien is hij 21 jaar dus kan hij ook nog wel een tijdje mee. Kostte 1.355.000 (zat een irritante Argentijn mee te bieden), waar pas-formidabele spitsen met matig passen er voor iets over de miljoen uit gingen.
Nu nog een winger voor woensdag en ik ben klaar voor de beker!!
Heb een groot gedeelte van die ontvangsten gelijk weer gespendeerd aan een formidabele spits:
Malte Piling (28309282)
21 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Krachtig
Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 2 850
Loon: 1 584 ââ¬/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Het Moraalteam
Waarschuwingen: 0
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: formidabel Spelhervatting: waardeloos
Heb er ietwat te veel voor betaald maar heb daar zo mn redenen voor. Hij had in vergelijking met andere spitsen een behoorlijke TSI. Heeft namelijk geen (irrelevante) bijstats die de TSI ophogen. Datzelfde zorgt er volgens mij ook dat hij niet zo bijster veel salaris wil hebben. En bovendien is hij 21 jaar dus kan hij ook nog wel een tijdje mee. Kostte 1.355.000 (zat een irritante Argentijn mee te bieden), waar pas-formidabele spitsen met matig passen er voor iets over de miljoen uit gingen.
Nu nog een winger voor woensdag en ik ben klaar voor de beker!!