15-02-2011, 09:07 AM
Ben erg benieuwd naar de kwarten Malisse-Isner/Del Potro en Querrey-Fish! Daar kan echt van alles gebeuren. Het verbaasd me dat Isner 17 keer gekozen is, denk toch dat Del Potro het hem heel lastig gaat maken! Querrey (30 maal) en Fish (25 keer) zijn ook vaker gekozen dan ik had verwacht! Fish ging er in Brisbane nota bene hard af tegen Stepa, en in de AO had hij 5 sets nodig voor Hanescu en verloor hij in 4 van Robredo. Maar misschien heb ik het fout en de rest het goed, Gabashvilli en daarna Lacko is natuurlijk geen verkeerde draw.
En Querrey heeft dit jaar nog geen pot gewonnen, 3 maal verloren. En tegen Istomin kan er van alles gebeuren (hoop ik). Ik zal deze week in ieder geval juichen voor Del Potro/Gabashvilli/Lacko/Istomin!
Het blijft natuurlijk wel hun thuisland.. Voor Amerika geven ze natuurlijk alles
En Querrey heeft dit jaar nog geen pot gewonnen, 3 maal verloren. En tegen Istomin kan er van alles gebeuren (hoop ik). Ik zal deze week in ieder geval juichen voor Del Potro/Gabashvilli/Lacko/Istomin!
Het blijft natuurlijk wel hun thuisland.. Voor Amerika geven ze natuurlijk alles
Blue White Army!