17-02-2011, 11:40 AM
Gisteren weer terug vanuit Madrid. Ik vond het een mooie, grote, 'verzorgde' stad, maar ik miste wel iets t.o.v. bijvoorbeeld Parijs, Londen of Rome. Er zijn geen echte publiekstrekkers waar miljoenen mensen per jaar naar komen kijken en die 'het symbool' van een stad zijn zoals de Eiffeltoren, de Tower(bridge) of het Colosseum. Ja, er zijn veel musea met goede kunst, er zijn veel kastelen/paleizen en andere grote gebouwen die de moeite waard zijn om te kijken en te kieken, maar toch vond ik het, qua uitstraling, een beetje tegenvallen.
Ik heb nog wel Atletico Madrid - Valencia gezien en dat was wel een mooie belevenis. Ik zat naast een Spaanse opa die me om de 2 minuten een heel verhaal vertelde waar ik niets van verstond, maar dat maakte hem niets uit. De wedstrijd zelf was best aardig, maar beide ploegen waren niet in hun beste doen. Maduro veroorzaakte nog een penalty, maar Forlan vond het beter om die op de paal te schieten.
Ik heb nog wel Atletico Madrid - Valencia gezien en dat was wel een mooie belevenis. Ik zat naast een Spaanse opa die me om de 2 minuten een heel verhaal vertelde waar ik niets van verstond, maar dat maakte hem niets uit. De wedstrijd zelf was best aardig, maar beide ploegen waren niet in hun beste doen. Maduro veroorzaakte nog een penalty, maar Forlan vond het beter om die op de paal te schieten.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!