22-02-2011, 04:41 PM
Nee, top 14 heeft Tursu, en dan nog, die 428 euro.... vanavond in Acapulco gaat het er echt om spannen, moet even beter gaan dan gisternacht met slechts 3 van de 5 de goede uitslag.
Zeballos def. Monaco - zal wel niet, als Monaco maar tegen Ferrer verliest is het goed
Wawrinka def. Andujar - moet kunnen
M. Gonzalez def. Fognini - hoeft niet
Montanes def. Gimeno - Albert laat me vaak in de steek, not this time Monta!
Almagro def. Hanescu - best een lastige R1, als hij die doorkomt zie ik hem wel SF halen en eigenlijk zelfs F
Schwank def. Chela - de oude vos moet vermoeid zijn, anders gaat Schwank het niet winnen vrees ik
Riba def. Sanchez - uiteraard
Bellucci def. Verdasco - DE pot, ik zag net als Ad dat Verdasco vorig jaar alleen Acapulco meepakte van de SACS, en matig presteerde
Zeballos def. Monaco - zal wel niet, als Monaco maar tegen Ferrer verliest is het goed
Wawrinka def. Andujar - moet kunnen
M. Gonzalez def. Fognini - hoeft niet
Montanes def. Gimeno - Albert laat me vaak in de steek, not this time Monta!
Almagro def. Hanescu - best een lastige R1, als hij die doorkomt zie ik hem wel SF halen en eigenlijk zelfs F
Schwank def. Chela - de oude vos moet vermoeid zijn, anders gaat Schwank het niet winnen vrees ik
Riba def. Sanchez - uiteraard
Bellucci def. Verdasco - DE pot, ik zag net als Ad dat Verdasco vorig jaar alleen Acapulco meepakte van de SACS, en matig presteerde