23-02-2011, 07:31 PM
: leuk dat mijn opmerking dat Arco zonder de AO bovenaan zou staan, tot zoveel opschudding leidt. Zoals sommigen weten ben ik gek op statistieken. En zolang het niet uit gloryhunten geboren is, mag je dat soort dingen natuurlijk onbeperkt hier kenbaar maken. We hebben toch ook een ondergrond stand? Een TMS-stand en een GS-stand zijn natuurlijk ook hartstikke interessant, ook al koop je er niks voor. Voorheen had je de stand nog op 1 pagina en kon je hem ineens knippen en plakken naar excel, dat is nu wel wat bewerkelijker. Wellicht hier de 'export-to-excel' feature bij Mac opperen? :wink:
Ik weet niet of er onder de FTM'ers veel vaste bezoekers van vi.nl zijn; ook daar zijn ze (net als ik) gek op dit soort onnozele statistieken. Soms wat ver gezocht, maar meestal geeft het een interessante blik op invloeden / situaties / prestaties.
Ik weet niet of er onder de FTM'ers veel vaste bezoekers van vi.nl zijn; ook daar zijn ze (net als ik) gek op dit soort onnozele statistieken. Soms wat ver gezocht, maar meestal geeft het een interessante blik op invloeden / situaties / prestaties.