02-03-2011, 03:54 PM
Overdune Wrote:Van Hooijdonk maakte redelijk het verschil volgens mij. Schoot hij ook niet tegen Freiburg niet die vrije trap erin uit een onmogelijke hoek?
yep.
en ja, hij maakte verschil. zijn vrije trappen waren weergaloos. maar ik bedoel maar te zeggen dat het team wel op hem of een speelwijze met veel vrije trappen afgestemd moest zijn. bovendien moest van marwijk hem het goede gevoel blijven geven, iets wat geen enkele trainer tot dan toe gelukt was. hij is en blijft een moeilijk figuur, die eigenlijk overal met ruzie vertrekt.
en het middenveld bosvel/ono was gewoon verschrijkkelijk goed. zelfs net beter dan bommel/vogel, het andere goede midenveld uit die tijd. ono is sowieso de beste speler die ik al die jaren in de kuip voor feyenoord heb zien spelen. en als je dan ook nog kalou en persie op de flanken hebt, en tomasson er omheen hebt, dan moet je toch wel begrijpen dat ik een in ga tegen de gemakkelijke maar helaas veelgehoorde stelling dat hij het eigenlijk in zijn eentje heeft gedaan. zonder hem was het niet gelukt, maar zonder de rest van het team ook niet (ok, behalve misschien rzasa).