12-12-2005, 10:38 AM
cocu was kwaad en schijnt gezegd te hebben dat bossen teveel liet doorgaan in het begin en een rood witte bril op had. ik heb de voetballer en mens cocu hoog zitten, maar dit valt me tegen van hem.
ook ik vond dat bossen veel te laat zijn eerste geel trok (maar als hij hem eerder moest trekken had dat wel een psveejer moeten zijn), hij floot verder niet best, maar als je wint en iedereen hem na afloop de tiefes scheldt fluit je zeker niet op de hand van fainoid...
ik denk dat hij gefrustreerd is dat hij door een 18-jarige is weggetikt. gelukkig is hugo borst net zo lyrisch als ik over de guzman. helaas wat scouts ook....
ook ik vond dat bossen veel te laat zijn eerste geel trok (maar als hij hem eerder moest trekken had dat wel een psveejer moeten zijn), hij floot verder niet best, maar als je wint en iedereen hem na afloop de tiefes scheldt fluit je zeker niet op de hand van fainoid...
ik denk dat hij gefrustreerd is dat hij door een 18-jarige is weggetikt. gelukkig is hugo borst net zo lyrisch als ik over de guzman. helaas wat scouts ook....
Quote:De 1-0 overwinning op PSV heeft in Rotterdam de hoop op een kampioenschap in de harten van de Feyenoord-supporters weer op doen leven. Volgens trainer Erwin Koeman is het resultaat fantastisch, maar waarschuwt hij voor te veel optimisme.
Vanmiddag was er ook veel tumult rond het spel van de jonge De Guzman. Chelsea en Marco van Basten zouden volgens Radio Rijnmond hebben geïnformeerd naar de middenvelder.
ââ¬ÅDit was prima. Maar de weg is nog heel lang. In de media zijn we de ene week kampioenskandidaat en wanneer we punten verliezen weer niet meer. ADO zal ons volgende week net zo bestrijden zoals wij PSV bestrijden. We moeten het van week tot week bekijken,ââ¬Â aldus een tevreden Erwin Koeman.
De talentvolle De Guzman was vanmiddag één van de uitblinkers in De Kuip. ââ¬ÅHij heeft het fantastisch gedaan, maar dat geldt ook voor anderen. Paauwe heeft heel gedreven gespeeld, Lodewijks haalde er een aantal fantastische ballen uit.ââ¬Â
Volgens Radio Rijnmond-analyst Emiel Schelvis houdt Frank Arnesen, de hoofdscout van Chelsea, de verrichtingen van Salomon Kalou en Jonathan de Guzman nauwlettend in de gaten.