07-03-2011, 06:13 PM
waf Wrote:3 minuten gepraat ovver castaignos. men vindt het maar niks, hij is nog niet toe aan zo'n stap. dat hoorde ik gek genoeg niet toen de zeer matige ryan bijbal voor 18 mio naar liverpool ging. toen was dat heel normaal. die hardloper was kennelijk wel slim genoeg?
maar goed, na 3 minuten kon men het gelukkig weer over az ajakkes hebben. bedankt molenaar, jij hebt gezien dat de boer het goed neerzet. wat een toevoegende waarde! gelukkig mag mulder ook wat stotteren. heeft 5 minuten nodig om te vertellen dat hij het helemaal niks vindt en dat het meer aan de zwakte van az lag.
ook nog even over hamdaoui, wat goed gedaan zeg van de boer ohohohohohohohohohohoho
we zijn al bijna een half uur verder.
goed, dan nog even over de scheidsrechters. een enorm zinnige duscussie volgt :roll: . het gaat om het gedrag van de spelers zelf? het is toch belachelijk wat lens doet bij de scheids, zegt de enorm veel toevoegende molenaar? we zoeken het even op. oh, het valt toch wel mee. niemand merkt even op dat ook vertongen zich belachelijk gedroeg, maar dat die toevallig niet geschorst is. oh nee, vertongen is natuurlijk van ajakkes.
dan hebben we het nog even over oud ajakkessied van gaal. enorm interessant, blijf die zaadstaaf lekker alle aandacht geven, je moet toch wel op de hoogte blijven van neuzen in de vreeemde.
even munsterman aan het woord. oh ja, hij heeft toch gelijk. dan gaan we afsluiten. oh nee, keje, ik wil nog even weten, ik hoor niks meer van cruyff, vertel eens molenaar.
wat een neuzenprogramma zeg.
Dat is precies de reden dat ik al een tijdje ben afgehaakt bij studio neus.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]