13-12-2005, 04:07 PM
FC Twente krijgt in de winterstop 2 broodnodige versterkingen. Een nieuwe middenvelder en spits zullen aan de selectie worden toegevoegd. Dit verklaarde trainer Coolen zaterdagavond na de nederlaag tegen AZ tegen Dipo. Namen werden er vanzelfsprekend niet genoemd, Vooral een nieuwe spits lijkt hard nodig, omdat er weinig tot niet gescoord wordt. Ook een aanjager/spelverdeler op het middenveld is zeer gewenst om de weg naar boven op de ranglijst toch nog enigszins op tijd te vinden.
UPDATE: Volgens Plageman in de Tubantia gaat het om een diepgaande middenvelder en een RECHTERspits. Namen die daarbij genoemd worden zijn Laurent Delorge (Anderlecht) en Adil Ramzi (AZ).
UPDATE: Volgens Plageman in de Tubantia gaat het om een diepgaande middenvelder en een RECHTERspits. Namen die daarbij genoemd worden zijn Laurent Delorge (Anderlecht) en Adil Ramzi (AZ).
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen