31-03-2011, 03:02 PM
waf Wrote:Ekslem Wrote:Box Brother Wrote:Ik vond v. Nistelrooij tegenvallen. Ik zie weinig (tot geen) duits voetbal dus weet niet hoe hij in de competitie speelt maar in deze 45 minuten vond ik hem ongeinspireerd, langzaam, traag in omschakeling en soms de draaisnelheid van een olietanker hebben.
beste conclusie was 3 punten en op naar de Zweden
Ruud is idd over de hill
maar toch, hij loert op die kans, hij krijgt die kans en hij schiet hem onberispelijk binnen.
dat is altijd z'n grote klasse geweest en dat verleer je nooit. als vd wiel een andere keer op tijd een voorzet zou geven, stond hij keurig bij de eerste paal gereed.
hij is uiteraard minder dan voorheen, maar toch vond ik hem voetballend echt niet tegenvallen. hij heeft het nooit van zijn techniek moeten hebben, en dat valt bij zo'n selectie nog eerder op.
ik vind het toch erg lekker om zo'n goalgetter in de selectie te hebben.
Maar heb je dan niet beter iets aan Kuyt op die plek? Die oog fitter en is hetzelfde soort spits. Maak je meteen ruimte voor de man van glas als hij fit is... of van Persie vanaf de zijkant (waarbij hij m.i. beter is dan in de spits)
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]