05-04-2011, 08:59 PM
Dugarry Wrote:Forever Wrote:Dugarry Wrote:Het domme verstand van sommige renners snap ik nog steeds niet.
Men wist dat Boonen de snelste zou zijn (normaliter) in de sprint.
Langeveld gaat, niemand gaat mee, dan volgt toch FLecha en vervolgens rijdt Ballan zich naar de klote, domdomdom imo.
Laat dan lekker Chavanel of Boonen zelf het vuile werk opknappen??? Dit was ook de enige ploeg met 2 renners in de finale en dan 2e en 4e worden, dat zal wel balen zijn. Canc deed dus alles om te zorgen dat het geen sprint tussen de 12 werd en Boonen dus niet kon winnen.
Ik snap je frustratie. Toen langeveld ging, hoopte ik ook dat ze bleven zitten. Maar Flecha en Ballan hadden beiden een ploegmaat erbij zitten en wel Thomas en Hincapie. Deze zijn beide normaliter sneller dan flecha en Ballan. Dus dat zullen wel afspraken geweest zijn. Of zelf aanvallen of mannen terughalen en dan hincapie en thomas voor de sprint. Maar dit is natuurlijk wel wat koffiedik kijken/gelul achteraf.
Ja, klopt inderdaad, als ik het zo bekijk klopt dat inderdaad en is er niets mis mee.
TOch jammer, mooi Boonen en Chavanel het op laten knappen, maar goed, veel ploegen zijn ook zeer tevreden met plek 2 en 3.
Ze werden 2 en 4 :wink:
Ben het grotendeels eens met Forever, al denk ik dat Thomas na al zijn beulwerk niet echt meer de jus in de benen had om ook maar iets van een sprint af te leveren.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]