23-10-2004, 12:39 AM
En CdF Marshall kan de centen toch niet in de zak houden 
Waar elke linie bij CdF Marshall gestaag doorgroeit naar uitstekende en formidabele spelers bleef de keeperspositie enigszins achter... Vandaar dat de board vanavond toch maar zaken gedaan heeft:
Per Borgner (8462323)
26 jaar, zwak in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die opvliegend en oprecht is.
Hij heeft slecht ervaring en is een rampzalig leider.
Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 3 960
Loon: 4 056 ââ¬/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: CdF Marshall
Waarschuwingen: 0
Conditie: uitstekend Keepen: uitstekend
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: zwak
Hij heeft het hoogste loon van de club (300 meer dan mijn bijna briljant verdediger), maar hij blijft dan ook wel een tijdje hoop ik... Naar wat ik zag op de lijst heb ik geeneens hele slechte zaken gedaan. Ik heb er 488k voor betaald. Geen superkoop maar ook geen enorme geldverspilling. Zijn TSI is redelijk, helemaal als je zijn vorm in ogenschouw neemt...
Hiermee komt een redelijk keeper vrij. Die zal zaterdagavond op de lijst geplaatst worden.
Met deze aankoop worden de winger (2 x goed, 1 x uitstekend) en aanvallende (3 x goed, 1 x uitstekend) spelers de 'slechtste' basisspelers

Waar elke linie bij CdF Marshall gestaag doorgroeit naar uitstekende en formidabele spelers bleef de keeperspositie enigszins achter... Vandaar dat de board vanavond toch maar zaken gedaan heeft:
Per Borgner (8462323)
26 jaar, zwak in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die opvliegend en oprecht is.
Hij heeft slecht ervaring en is een rampzalig leider.
Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 3 960
Loon: 4 056 ââ¬/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: CdF Marshall
Waarschuwingen: 0
Conditie: uitstekend Keepen: uitstekend
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: zwak
Hij heeft het hoogste loon van de club (300 meer dan mijn bijna briljant verdediger), maar hij blijft dan ook wel een tijdje hoop ik... Naar wat ik zag op de lijst heb ik geeneens hele slechte zaken gedaan. Ik heb er 488k voor betaald. Geen superkoop maar ook geen enorme geldverspilling. Zijn TSI is redelijk, helemaal als je zijn vorm in ogenschouw neemt...
Hiermee komt een redelijk keeper vrij. Die zal zaterdagavond op de lijst geplaatst worden.
Met deze aankoop worden de winger (2 x goed, 1 x uitstekend) en aanvallende (3 x goed, 1 x uitstekend) spelers de 'slechtste' basisspelers
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)