04-05-2011, 07:51 PM
mindlight Wrote:Ad Wim Wrote:_Tampie Wrote:Is dat echt de enige voorwaarde?Ad Wim Wrote:_Tampie Wrote:Niet zo buursiaans voorbarig he? Ferrer is een gevaarlijke klant en zo zitten er nog wat linke jongens tussen.Ad Wim Wrote:Tja, dit was het risico. Iig nog 45 punten.
Dit wordt echt je meest easy weekwinst aller tijden. Ik zie niet zo snel hoe dat verkeerd moet; 1 voorwaarde: Nadal def. Djoko in finale.
Ik zeg toch 1 voorwaarde: Nadal def. Djoko in de finale? Dat is dan toch een easy weekwinst, als je dat nu al kan vaststellen en als je weet dat dat ook de grootste kans is? Als Ferrer de finale speelt, gaat een ander er uiteraard (terecht) met de weekwinst vandoor.
Dan nog weet ik niet zo goed wat ik met de opmerking 'meest easy weekwinst aller tijden' moet. Als het een compliment is, bedankt, maar dat zal niet.
Misschien miste ik de dubbele bodem, maar ik las het als compliment.
Het is vrij ongebruikelijk dat al zo vroeg in de week bekend is wie weekwinnaar is, met een betrekkelijk eenvoudige en voorspelbare voorwaarde (laten we ervan uitgaan dat 80% van ons een finale Nadal def. Djoko zou hebben voorspeld?). Alle overige koopjes zijn eruit, dus heel vroeg in de week heb jij al het beste team van alle managers onder die ene voorwaarde. Is een compliment maar ook een vaststelling dat dat vrij uniek is.
Ik bedoel, meestal zijn er op donderdag nog wel meer scenario's om je druk over te maken.