13-05-2011, 09:11 AM
Ronnie D. Wrote:Hoezo vervelend, en hoezo vooringenomen?
Ik kan me niet herinneren ooit een posting, over Ajax (spelers, supporters, de club zelf) van jou te hebben gezien die niet op zijn minst werd vergezeld van een verbastering en/of een belediging.
Het is dus geen vooringenomenheid, het is gewoon een constatering.
waarom vraag je het dan? je denkt het antwoord al te weten, je hebt het immers zelf geconstateerd.
ik geef je -gemotiveerd- aan dat je conclusie niet klopt. dan was er dus wel degelijk sprake van vooringenomenheid.
sterker nog, ik denk dat ik weinig betere voorbeelden van vooringenomenheid kan vinden.
Quote:Vandaar de vraag of je ook op een volwassen, zonder al dat kindse geneuzel over Ajax kan praten.
en daar heb ik ook antwoord op gegeven. maar wel gek, want je kende het antwoord al op die vraag. dat had je namelijk al geconstateerd. mar dat paste natuurlijk niet in je plaatje en het is moeilijk om toe te moeten geven dat je altijd al een verkeerde conclusie hebt getrokken.
ik heb nieuws voor je: ik geef niet alleen op dit forum mijn mening. wat ik altijd wel of niet doe, dat kun je helegaar niet beoordelen. ik zou als ik jou was maar stoppen met het trekken van die grote conclusies.