16-05-2011, 01:56 PM
Lamme Lennie Wrote:Ekslem Wrote:Bumme Wrote:Ekslem Wrote:Oh oh wat een treurigheid weer door een paar van die randdebielen op t Museumplein :cry:
Vertel, vertel! Wat is er gebeurd, weer helemaal uit de hand gelopen?
46 aanhoudingen op 90.000 man............ =D>
In de stad helemaal niets gebeurd, op plein paar mensen in de verdrukking.
Waar staat dat ik zeg dat het helemaal uit de hand is gelopen? Ik heb het over een paar randdebielen.
De beelden die ik vanaf het museumplein zag, vond ik vrij treurig.
Ik weet niet welke beelden jij hebt gezien, maar ik vond het inderdaad zoals Bumme zegt er vrij feestelijk uit zien.
Dat er een paar randdebielen in torens klimmen of half op het podium komen heb je ook bij Koninginnedag, heeft verder weinig met Ajax te maken. In Enschede zijn ook 13 mensen opgepakt, maar daar hoor ik je niet over.
Zoals Bumme aangeeft....het is maar wat je wilt zien.
Dan zal ik de enige geweest zijn die die beelden breed uitgemeten heeft gezien op NL 1, en dat waren geen beelden van torende klimmen of podium opkomende randdebielen. Gewoon triest! Daarnaast heb ik idd ook beelden gzien die er erg feestelijk uitzagen, en ik geloof ook graag dat het heel gezellig geweest moet zijn. Uit Twe heb ik geen beelden gezien van knokpartijen. Ik ben ook niet begonnen over mensen die opgepakt zouden zijn.
We can't, can not get, we can not get enough!!