18-05-2011, 02:46 PM
waf Wrote:je moet blijven hopen, maar ook als je 12,5 voor doedelzak betaalt ben je wat mij betreft gewoon gestoord.
wilde je een middenveld met engelaar en schaars eigenlijk? ik vind dat schaars stilstaat in zijn ontwikkeling. engelaar is achteruit gegaan als je het mij vraagt.
Tsja.. productiefste speler van de eredivisie. Daar mag best zoiets voor betaald worden. Maar gezien de transferbedragen die PSV gemiddeld bedingt zal het wel bij 8 miljoen max. blijven.
Ik vind Engelaar-Schaars in beginsel een prima controlerend blok (met Toivonen als nummer 10 tot op heden) ja.
Het probleem was de afgelopen maanden naar mijn mening niet Engelaar zelf, maar eerder het elftal waar hij niet inpaste. Met een bijtertje naast hem kan Engelaar prima. Met het duo Hutchinson-Bakkal erbij wordt het teveel van hetzelfde op je middenveld.
Feit is helaas wel dat Engelaar is afgebrand door het publiek. Iedere foute pass van hem wordt meteen breed uitgemeten, dat bevordert zijn presteren natuurlijk niet meer. Misschien moet helaas wel geconcludeerd worden dat de combi Engelaar-PSV geen goede meer is. Maar als ik Twente was zou ik hem meteen halen als opvolger van Janssen. Misschien kan PSV dan De Zeeuw halen en dan is het cirkeltje rond.