13-06-2011, 09:32 PM
Stille Wrote:Die Kuiper en zijn vrouw hebben echt de mooiste plek op de baan. Direct op de 1e rij aan de kant waar de camera staat. Zie ze af en toe zitten :
Haha, inderdaad. Ik kreeg al veel sms-jes van mensen die ons zagen.
Het was een schitterende dag. Ik heb vrijwel de hele dag zonder jas gezeten. Geen regen en af en toe een zonnetje en dan was het nog warm ook.
Om 11 uur begonnen met Mahut tegen Mannarinon op Court 2. Mahut niet overtuigend hoor en in mijn ogen toch niet helemaal fit. Die Mannarino speelde wel aardig trouwens.
Na de eerste set toch maar naar het CC gegaan en Almagro tegen Berrer gekeken. Wat stond die Almagro ongeinteresseerd op de baan zeg en zeer irritant doen. Gelukkig verloor hij.
Daarna Rus die totaal kansloos was en ook met haar hoofd al in Londen zat. Morgen gaat ze qualies spelen zei ze.
Ook nog even een dubbel meegepakt van Huta Galung en Wassen tegen Moodie en Norman. Altijd leuk!
Op Centre Court toen een leuke partij van Baghdatis tegen Clement gezien. Bagh was ook niet helemaal fit, maar wel erg blij met zijn overwinning.
Tot slot Clijsters die enorm veel moeite had met haar Roemeense tegenstander. Die wint Wimbledon zeker niet.
Gelukkig geen regen gehad, anders was het niet zo'n leuke dag geworden. De terugweg overigens nog wel, met bakken kwam het soms de lucht uit.
Achmea weer bedankt! :lol:
Alle wijzen komen uit het Oosten!