14-06-2011, 10:47 AM
kuiper Wrote:Stille Wrote:Die Kuiper en zijn vrouw hebben echt de mooiste plek op de baan. Direct op de 1e rij aan de kant waar de camera staat. Zie ze af en toe zitten :
Haha, inderdaad. Ik kreeg al veel sms-jes van mensen die ons zagen.
Het was een schitterende dag. Ik heb vrijwel de hele dag zonder jas gezeten. Geen regen en af en toe een zonnetje en dan was het nog warm ook.
Om 11 uur begonnen met Mahut tegen Mannarinon op Court 2. Mahut niet overtuigend hoor en in mijn ogen toch niet helemaal fit. Die Mannarino speelde wel aardig trouwens.
Na de eerste set toch maar naar het CC gegaan en Almagro tegen Berrer gekeken. Wat stond die Almagro ongeinteresseerd op de baan zeg en zeer irritant doen. Gelukkig verloor hij.
Daarna Rus die totaal kansloos was en ook met haar hoofd al in Londen zat. Morgen gaat ze qualies spelen zei ze.
Ook nog even een dubbel meegepakt van Huta Galung en Wassen tegen Moodie en Norman. Altijd leuk!
Op Centre Court toen een leuke partij van Baghdatis tegen Clement gezien. Bagh was ook niet helemaal fit, maar wel erg blij met zijn overwinning.
Tot slot Clijsters die enorm veel moeite had met haar Roemeense tegenstander. Die wint Wimbledon zeker niet.
Gelukkig geen regen gehad, anders was het niet zo'n leuke dag geworden. De terugweg overigens nog wel, met bakken kwam het soms de lucht uit.
Achmea weer bedankt! :lol:
Ik ben gisteren ook geweest en waar ik had gerekend op regen ben ik verdorie gewoon gruwelijk verbrand!
Ik heb zo'n beetje dezelfde partijen gezien als Kuiper. Wie weet zat ik wel naast je, ik ken je alleen niet.

Niets van Almagro-Berrer gezien maar die tijd gebruikt om wat rond te lopen, wel naar Rus-Kuznetsova geweest. Daar ben ik het niet met je eens Kuiper, Rus domineerde gewoon (vanaf einde eerste set gezien moet ik erbij zeggen), het is alleen dat ze nog teveel fouten maakt. Kuznetsova speelde dat slim en wachtte daarop. Maar wat kan Rus slaan zeg, ongelooflijk. Zodra die service constanter wordt en de foutenlast lager kan het echt wat worden met haar. Kuznetsova liep er trouwens na een set bij of ze bekaf was, maar dat hoort een beetje bij haar denk ik.
Huta/Wassen ook gezien, op een paar punten in de super tb na trok Huta gewoon de kar in dat dubbel, Wassen viel tegen.
Weer even wat rondgelopen en bij de trainingsbanen wezen kijken. Of het nu wat over het toernooi zegt of over mij, maar er stonden acht vrouwen te trainen en ik kende er één: Dokic. Altijd een persoonlijk favorietje geweest, heb haar twee jaar geleden in Melbourne gezien toen ze weer met een soort van come-back bezig was. Maar wat is ze (sorry ik heb er geen ander woord voor) vadsig geworden! Een hangbuik, niet normaal, totaal niet fit. Dat wordt helemaal niets meer met haar (voor zover daar nog aan getwijfeld werd).
Clemmie-Baghdatis daarna, ik vond Baghdatis goed spelen (niets van gemerkt dat hij niet fit was, hoe wist je dat Kuiper?). Clement was niet onaardig maar is echt over the hill.
Begin van Clijsters geskipt voor Haase/Skupski in de dubbel tegen Brakke Ali en Cermak. Draaide weer uit op een super tb, waarin H/S een 7-5 voor sprong weggaven, jammer. Voor het eerst zo'n ding meegemaakt, als ook de nieuwe regel 'decisive point, receiver's choice', waar bij deuce de game beslist wordt bij het volgende punt en de ontvangers mogen kiezen wie van de twee gaat ontvangen. Wel grappig.
Daarna Clijsters dus, die idd dramatisch is (maar dat hadden we al gezien op RG). Zoveel fouten, niet normaal.
Al met al een leuk dagje geweest zonder regen. Om weg te komen uit Brabant is trouwens wel een drama, fucking drie kwartier op een bus staan wachten! Maar dat terzijde.