27-12-2005, 07:08 PM
Peter Wrote:De KNJB is weer lekker bezig:
26/12/2005 - Wegens commercie is PSV-FC Twente om 18.00 uur
(Gepost door JV)
Ondanks dat donderdag 29 december een normale werkdag is, vangt de competitiewedstrijd PSV ââ¬â FC Twente al om 18.00 uur aan. Reden zijn de commerciële verplichtingen die de clubs aangegaan zijn met de Eredivisie CV. Omdat de wedstrijd van PSV vroeg aanvangt, kan Versatel de wedstrijd Feyenoord - Willem II die donderdag 'gewoon' om 20.00 uur aanvangt ook nog live uitzenden. Naast de supporters zijn zowel de club als de spelers van PSV niet te spreken over het ongebruikelijke aanvangstijdstip. De wedstrijden Ajax-Groningen (dinsdag 27-12) en Heerenveen-Ajax (vrijdag 30-12) stonden in eerste instantie zelfs om 16.00 uur ingepland. Na aandringen van de Supportersverenigingen van Ajax hebben de Amsterdammers het bij de KNVB voor elkaar gekregen dat beide wedstrijden zijn verplaatst naar 20.00 uur.
Ajax krijgt ze wel verplaatst, maar PSV niet. Voor mij is het alleen maar positief want kan zo 2 uur eerder weg van mn werk met geldige rede, maar toch vreemd. :letitallout:
Lijkt me logisch, 16:00 of 20:00 maakt vanavond niet uit, ik denk niet dat Versatel Vitesse-NAC als hoofdwedstrijd heeft aangemerkt.
Voor vrijdag moet ik de aanvangstijden nog even zien.
Misschien dat de lampies ook bij de KNVB op een ander tijdstip had kunnen aandringen? FF vragen en zo geregeld hoor! :wink: