30-06-2011, 09:27 AM
Peter Wrote:19. #wijnaldumnsb
20. #kenjedat
:roll:
vind je dat opmerkelijk?
wijnaldum verruilt feyenoord voor een club in de provincie, waar het niet echt veel beter gaat. als je veronderstelt dat psvee de top van nederland is, valt daar al veel op af te dingen. bovendien verschilt het niveau van 'de top van nederland' steeds minder met de clubs daaronder.
feyenoord heeft nog wel even een weg te gaan, maar het is niet vreemd dat supporters zo reageren op een ventje dat deze overstap maakt terwijl hij nog geen half jaar achter elkaar goed gepresteerd heeft.
ik vind het wel prima zo. wij zullen hem niet heel erg missen. ik snap wijnaldum dat hij in nederland wil blijven en dat vind ik ook verstandig. wij krijgen 5 mio voor een speler die nog 1 jaar contract heeft en we hopen schone er voor terug te krijgen. dan gaan we er voorlopig voetballend op vooruit.
voor de zekerheid hoop ik dat ze een percentage bij doorverkoop hebben geregeld, maar dat zal wel lastig zijn.
al met al aardige aankopen van psvee, maar al deze spelers zijn met moeite in de top 10 geeindigd. het is ook niet zo dat ze bij psvee in een gespreid bedje terecht komen, want de rest van de selectie is middelmatig. psvee neemt risico en heeft niet meteen een elftal dat cl gaat afdwingen. en dat hebben ze toch echt nodig. het kan goed gaan, maar ik vind het veel te riskant.