29-12-2005, 12:04 PM
Twee avonden achter elkaar flink door pimpelen heeft zo z'n consequenties voor je hoofd. Ging ik gisterenochtend fluitend na mijn werk (na 2 paracetamolletjes) vandaag heb ik een tegen het hoofdpijn aanhangend houten hoofd en zit ik lekker thuis. Nee, geen overhaaste conclusies: ik ben vandaag gewoon vrij en dat was ik al voor ik aan de rode wijn zat.
Gisteren, op de voor mij laatste werkdag van het jaar, heb ik namelijk te horen gekregen dat ik een leuke opslag krijg en dat voor mij een traject richting salesmanager weggelegd ligt. Nu werk ik in zo'n enorm chaotische 'organisatie' dat dat volgende week weer geheel de andere kant op kan maar één ding is zeker: opslag krijg ik! Dus dat moesten we vieren gisterenavond met een etentje.
Aaaauuuwww.... :|
Gisteren, op de voor mij laatste werkdag van het jaar, heb ik namelijk te horen gekregen dat ik een leuke opslag krijg en dat voor mij een traject richting salesmanager weggelegd ligt. Nu werk ik in zo'n enorm chaotische 'organisatie' dat dat volgende week weer geheel de andere kant op kan maar één ding is zeker: opslag krijg ik! Dus dat moesten we vieren gisterenavond met een etentje.
Aaaauuuwww.... :|
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)