19-07-2011, 10:15 AM
Ad Wim Wrote:Tja, mij lijken het de 4 duidelijke halve finalisten, die ik in Atlanta heb. Dan kun je wel heel veel geld in heel veel onzekere jongens in Hamburg steken, maar in Atlanta heb je volgens mij veel meer zekerheid. De top 4 staat daar imo wel heel dik boven de rest van het veld. Alleen Malisse is altijd een onzekere factor, maar die lijkt in vorm.
Wel apart dat je zoveel geld in Hamburg steekt, maar dan mannen als Chela, Nieminen en Bolelli mist.
De top 4 seeds hoeven natuurlijk maar 2 potjes te winnen om SF te halen en daarvoor zijn ze allemaal favoriet. Er zitten echter nog wel wat gasten tussen die deze mannen het lastig gaan maken. Voor Fish is 90 niet genoeg; en Isner zie ik wel als heel grote favoriet om de finale te halen.
In Hamburg wilde ik de tegenstanders van Chela, Nieminen en Bolelli hebben, en dus hen niet gekozen. Chela is toch ook maar een drol voor die 1510.
Volledige top 5 met Cilic trouwens, en top 3 met Simon. Terwijl ik dacht daarmee troeven te hebben voor het AK. Dat zijn nu Dolgo, Mayer en Monaco.