29-12-2005, 03:05 PM
harry_bierdop Wrote:krushhead Wrote:Ik ga het in ieder geval gokken door ze te laten staan, want ik heb nog wel wat andere kneuzen die dr uit moeten. Is trouwens al eerder voorgekomen namelijk, Kreek stopte met voetbal en mocht gewoon gewisseld worden 4 weken geleden... :eeeek:
Ja en hetzelfde met de Transfer van Culina naar PSV, dat was allemaal tijdens het spel en toen was de database niet open! Nu wel..
Zie dit:
Als een speler van club wisselt, heb ik twee spelers van dezelfde club in mijn opstelling.
Dat klopt. Deze speler wordt uit uw selectie verwijderd en de eerst volgende keer dat u inlogt kunt een nieuwe speler selecteren van de club waar de transferende speler bij vertrekt.
Maw: Huntelaar voor H'veen erin en vervolgens transfer naar Ajax: betekent de week daarna kiezen voor bijv. Samaras of Yildrim. Je kunt dus niet Huntelaar dan zomaar 'voor' Ajax nemen.
Overigens: :eeeek: Bodnar is een hoerenzoon!!!!!!!!!!!!!!! Dacht dat ik gek werd toen ik talpa keek bij terugkomst van Ajax-grun, en die downsyndroomactie zag. Was al zo'n kutweekend door de twee kools van huntel (heb Hansson) en Zomer (hebben veel mensen, maar ik niet), en de kool van Koné (had 'm maar eens gewisseld voor vd Bergh. Bedankt, Rick: 1x geel en niet scoren!).
Resultaat van al deze ellende: gezakt naar plaats 310!!! :cry: :cry: :cry: