04-08-2011, 09:58 PM
_Tampie Wrote:Lekker Haase, pak Seppi! En haal ook maar gewoon de finale, ongeacht of dat tegen Souza is of tegen Andujar. En win maar het toernooi ongeacht of.... etc.
Mooie finale zou Granollers - Haase zijn, typische win-win situatie!
Kitzbuhel gaat dramatisch, vooral Giraldo, Andujar en Seppi kunnen pijn gaan doen, die laatste gaat er zo hopelijk vlotjes af. Giraldo vond ik wel een lastige loting maar heeft wel potentie in deze draw. Andujar is een misser, Ramos/Ljubo gekozen. Doordat ik Ljubo wilde, vond ik Andujar te doen daar in de buurt want ik wilde veel in Washington investeren. Foute keuze voor Ljubo dus, daar ligt de sleutel van het drama in Kitzbuhel, hopelijk valt dat mee en wordt het in Washington een succes, maar daar kan ook nog veel gebeuren.
Die 3 zijn er gelukkig uit. Chela, Montanes, Haase allen 1x gekozen in de top 5, allen niet door Andre. En Souza heb ik wel en andre niet, het geluk lacht me weer toe in Kitzbuhel. Bagha, Tipsa en Monfils ook allen door. In de top 5 wordt het tov CC, andre een goede week en tov Arco kan er ook nog gewonnen worden zelfs. Buurs heeft zo'n raar team, daar is kan het nog alle kanten op.