08-08-2011, 12:40 PM
Box Brother Wrote:Ik heb alleen de samenvatting gezien maar vond Fer toch wel de beste speler op het veld hoor waf. Als die toch nog weggaat ben ik bang dat het weer een heel lang en moeilijk seizoen wordt voor Feijnoord.
ik heb heel de wedstrijd gezien en dat vind ik sowieso noodzakelijk om een beste man te kunnen aanwijzen.
en ff voor de goede orde: ik denk dat als je al een beste speler moet aanwijzen je idd bij fer uitkomt. maar dat is wat anders dan doodleuk te gaan zitten verkondigen dat het de enige was die kon voetballen. want zo zei hij het he.. de enige speler die er toe deed. dat slaat gewoon helemaal nergens op. maar et is mode om feyenoord af te zeiken, dus ook waterreus doet daar aan mee.
het was kennelijk voor hem een straf geweest om naar die wedstrijd te kijken. dat kan ik begrijpen, wat heeft een psveejer daar nou mee? maar ik heb maar willen aangeven dat rkc heracles, vvv utrecht, roda groningen ook niet om aan te gluren was. waarom moet dan de seizoensopening zoveel negatieve aandacht krijgen?
en dat dus mdet de opmerking dat het volgens hem bij psvee allemaal niet zo erg was. psvee was imo gewoon erg zwak. oftewel, een psveejer zeikt feyenoord dat wint af en bagatellisseert de wanprestatie van het terecht verliezende psvee. dar gaan mijn haren even van overend staan.