15-08-2011, 04:11 PM
Peter Wrote:Tyton is na het vertrek van Stekelenburg en Romero misschien wel de beste keeper van de eredivisie (al kan Michaylov er ook wat van), dus 2,5M vind ik niet zoveel hoor. Cillessen is 2 jaartjes jonger dan Tyton en dus misschien wat meer doorgroeimogelijkheden, maar nu is hij zeker nog niet beter hoor. Tyton speelt Isaksson fluitend uit de basis.
Echter wel verrassend dat men een keeper opeens prioriteit geeft terwijl Brandts al weken over een verdediger en aanvaller roept.
En waarom heeft PSV eigenlijk nog een scoutingsapparaat? Shoppen bij Utrecht, Feyenoord, Roda JC en Matavz wordt nu nadrukkelijk genoemd als spits zodra Pieters verkocht is. Ben je een topclub als je de beste spelers bij diverse subtoppers wegkoopt?
nee, als feyenoord een subtopper is, is psvee het ook.
als je pieters kan verkopen en matavz kan halen, ga je er op twee fronten op vooruit. tyton vond ik altijd wel een goeie keeper maar ik ben gaan twijfelen sinds zaterdag: die ballen van fer en cabral (2de) waren misschien wel houdbaar? ik twijfel daar nog over. maar goed, zijn reflexen zijn geweldig.