17-08-2011, 04:14 PM
Peter Wrote:Ahmadi heeft het probleem dat de Kuip hem snel zal uitkotsen, tis nu eenmaal geen vechter. Wel prima speler!!
afgelopen zaterdag was het wel een vechter. misschien heeft koeman de juiste snaar geraakt. als hij niet vecht is het absoluut geen prima speler trouwens.
Quote:PSV speelde tegen AZ zo slecht niet hoor. Die pot gezien? Dan moet je beamen dat AZ de 2e helft maar 1x over de middenlijn is geweest en zich geen raad wist met PSV. Alleen voor de 1-0 waren zij iets beter, zonder echt gevaarlijk te worden. PSV werd evenmin gevaarlijk, maar een veldoverwicht of meer doelkansen had AZ zeker niet. Ik kijk verder dan uitslagen en vind dat AZ ten onrechte opgehemeld wordt.
ja, ik heb die pot gezien. en ik vond psvee helemaal niks en az iets minder slecht. je moet inmiddels toch weten dat optische overwichten mij helemaal geen ene reet zeggen. gewoon helemaal niets. je koopt er niets voor. az staat voor en psvee moet komen. psvee was gewoon machteloos. ik realiseer me dat dat meer zegt over het niveau van de eredivisie, maar vooral dat weekend was ik erg geinteresseerd in het niveau van de andere wedstrijden toen de wedstrijd excelsior-feyenoord in meerdere media is afgebrand. oh oh, wat was het saai, ja, duhuh, voor een feyenoorder is een wedstrijd van ajakkes ook saai, maar dat snappen ze nooit.
nee, ik vond psvee erg matig en dat is bevestigd in de wedstrijd tegen rkc. ik vond az minder matig en dat is bevestigd in hun wedstrijd tegen twente, waar ik twente overigens ook matig vond.
ik vin dook niet dat az wordt opgehemeld. ze doen het redelijk, ook gebaseerd op de voorbereiding, en ze hebben natuurlijk de zwaarste seizoensstart van allemaal.