22-08-2011, 09:48 AM
gittermaster Wrote:pfff, ja en VVV-Ajax was als Ajax-Heerenveen alleen nu vielen de goals niet en maakte Gentenaar 3 reddingen die hij nooit meer maakt.
nou, gentenaar heeft wel vaker van die reddingen gemaakt. en vergeet niet dat ajakkes de 2-2 op een presenteerblaadje kreeg door die omgekochte pinda.
ajakkes had natuurlijk kansen zat, maar dat was te verwachten. ik vond het wel grappig dat vvv-venlo (mijn oudste zegt altijd voetbal vereniging venlo venlo...) 2-0 maakte. veel mensen noemen die 2-0 slecht verdedigen van blind. ik ben het daar geloof ik niet mee eens. hij doet volgens mij wat hij moet doen. als hij instapt wordt hij uitgespeeld. die musa maakte het gewoon wel erg leuk af.
wel weer heel verbazend (oh nee, juist niet!) was de blessuretijd. zelfs commentatorneus leo driesen vond dat erg veel, ik heb ook aan mijn mannen gevraagd of ze zich een wedstrijd van feyenoord konden herinneren waarbij er 5 minuten blessuretijd was bijgeteld, maar nee hoor, dat kan alleen bij ajakkes dat gelijk staat tegen voetbal vereniging venlo venlo...
hebben ze het daar nog over gehad bij stuido ajakkes? ik heb hem maar meteen uitgezet. van halst, mulder, r de boer, van gelder en vt hek. gewoon 5 neuzen bij elkaar? het is echt gewoon godsgeklaagd.