22-08-2011, 10:35 AM
gittermaster Wrote:Ik begreep die blessuretijd ook niet.
Wat Blind betreft, ben ik het wel eens met de Boer, het was misschien niet overdreven slecht verdedigd, maar hij werd er wel echt uitgesprint in eerste instantie, Anita is een stuk sneller dan Blind en als je dan een snelle wendbare buiten hebt, past Anita daar wrs beter op.
Ik begreep trouwens niet dat de Boer aangaf dat Blind het uitstekend heeft gedaan de laatste weken, want tegen Heerenveen was hij bij verre de zwakste schakel.
zal ik je dan maar uitleggen waar die blessuretijd vandaan komt? :wink:
het gaat mij even om de wijze van verdedigen bij die goal. hij werd er daar toch niet uitgelopen? misschien had hij er korter op moeten zitten zodat hij het schot kon blokken. maar verdedigers die meer afstand houden doen dat meestal omdat ze weten dat ze langzamer zijn.
tegen heerenveen heb ik niet erg op hem gelet. ik las wel in de krant dat niet alleen de boer vond dat hij het goed had gedaan. daar wil ik verder niet over oordelen. het gaat mij om de manier waarop hij gisteren die goal had moeten tegengaan. ik denk dat musa het ook gewoon erg goed deed namelijk.