02-01-2006, 10:20 PM
Ik had vorige week dus die gozer van Bovee aangevallen maar dat met hun leider overlegd. Vandaag kreeg ik van hem het verzoek (tijdelijk) de aanval te staken en ik heb dit toegezegd (hij was na een bezoek of 8 toch leeg).
Nu kreeg ik opeens een scout van een ander lid van die alliantie op bezoek en dat vond ik toch wel vreemd, heb daarom dit bericht gestuurd:
_________
Bumme schreef:
Beste Noni,
Het spijt mij dat je scout niet terug zal keren. Ik had er toevallig een paar thuis en dat moet de bezoekende scout dan met zijn leven bekopen.
Als ik je aan had zien komen had ik ze even op pad gestuurd zodat je kan zien dat ik van alle grondstoffen ongeveer 700 in huis heb.
Groet en succes met het spel,
Bumme
Dit was zijn reactie:
noni1973 02.01.06
RE: Sorry van je scout 19:54:17
Ik dacht zelf maar eens even kijken wie ons aan het aanvallen is.
Ach ja die scout jammer dan. Hoort bij het spel toch. Maak wel weer een nieuwe is denk ik sneller klaar dan dat ie terug had moeten lopen.
Hi hi hi
groeten noni
Nu kreeg ik opeens een scout van een ander lid van die alliantie op bezoek en dat vond ik toch wel vreemd, heb daarom dit bericht gestuurd:
_________
Bumme schreef:
Beste Noni,
Het spijt mij dat je scout niet terug zal keren. Ik had er toevallig een paar thuis en dat moet de bezoekende scout dan met zijn leven bekopen.
Als ik je aan had zien komen had ik ze even op pad gestuurd zodat je kan zien dat ik van alle grondstoffen ongeveer 700 in huis heb.
Groet en succes met het spel,
Bumme
Dit was zijn reactie:
noni1973 02.01.06
RE: Sorry van je scout 19:54:17
Ik dacht zelf maar eens even kijken wie ons aan het aanvallen is.
Ach ja die scout jammer dan. Hoort bij het spel toch. Maak wel weer een nieuwe is denk ik sneller klaar dan dat ie terug had moeten lopen.
Hi hi hi
groeten noni
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]