03-01-2006, 01:08 PM
Twente laat Ramon Zomer niet vertrekken naar SC Heerenveen. De Friese club heeft zich officieel gemeld bij Twente om de centrale verdediger uit Daarleveen over te nemen. Ramon Zomer zelf twijfelt nog tussen bijtekenen bij Twente of een eventuele overstap: "Er zitten voordelen aan Heerenveen, maar ook aan een langer verblijf bij Twente." Twente is in elk geval niet voornemens de jonge mandekker te laten gaan en zal hem, als hij niet bijtekent, aan zijn nog anderhalf jaar doorlopende contract houden. Zomer is momenteel bezig aan zijn vierde seizoen in het eerste elftal van Twente. Dit seizoen stond de kopsterke linkspoot alle 18 wedstrijden van Twente in de basis en wist hij vier keer te scoren.
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen