31-08-2011, 12:25 PM
Peter Wrote:Lamme Lennie Wrote:Peter Wrote:Lamme Lennie Wrote:Als PSV Matavz koopt, zie ik ze toch echt weer als een echte titelkandidaat. Ik hoop dan ook echt dat het niet door gaat [-o<Ga toch weg joh. Gemiddelde leeftijd op het middenveld en voorin is dan 12 jaar. Dat gaat 20 hele goede en 10 hele slechte duels opleveren. Een kampioen moet stabiel zijn. Volgend seizoen en over 2 jaar daarentegen. Maarja als hofleverancier van het beste voetballand ter wereld mag nu eigenlijk ook best wat verwacht worden.
Waarom noem je alleen de aanval en het middelveld? Omdat PSV daar gemiddeld een jaar jonger is? Is de verdediging niet belangrijk of noem je die niet omdat PSV daar wel gemiddeld ouder is? De gemiddelde leeftijd van Ajax is gemiddeld een jaar jonger (op basis van de opstelling van afgelopen week). Onzinargument dus.
Nee, omdat die vorig seizoen al gewogen en te licht bevonden is. Gemiddeld 1 goal per duel tegen, dan kun je alleen nog kampioen worden met 6 kanjers op je middenveld en voorin. Dit heeft PSV nu, maar ze zijn nog zo jong dat dit seizoen nog grillig zal zijn. Volgende seizoenen zie ik weer titels voor PSV in beeld komen + deals zoals met Dzsudzsak gemaakt zullen er nog veel volgen.
Twente had evenveel tegendoelpunten en Ajax 4 minder. Om die reden ben ik het wederom niet met je eens dat PSV daardoor minder titelkandidaat is dan Ajax. PSV is net zoals Ajax titelfavoriet met deze selectie. Twente komt op een derde plek zonder Janssen en Ruiz.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]