01-09-2011, 03:34 PM
1 ding in jouw verhaal snap ik dan niet Peter. Affelay is verkocht in januari van dit jaar. Hoogstwaarschijnlijk heeft PSV net als elke andere club een boekjaar dat loopt van juli tot juni. PSV heeft het afgelopen seizoen verlies gemaakt (mede door die hogere rentelasten). Is het geld van Affelay dan niet gebruikt om een gedeelte van dat verlies te compenseren? Immers de gunsitge voorwaarden gelden pas vanaf deze zomer...
Het geld van o.a. Dzudzak kan je inderdaad nu gebruiken, maar het lijkt mij dat de verkopen van afgelopen seizoen je hier niet klakkeloos kan neerzetten.
Maar goed, tijd zal het leren of PSV nuttig heeft ingekocht en niet in een neerwaartse spiraal terecht waar Feijenoord juist nu uit probeert te krabbelen. Het niet begroten van CL is denk ik voor elke Nederlandse club reeel en leidt tot een gezonde club. Iets wat veel bestuurders (niet alleen in het voetbal) niet kunnen ... een sluitende en vooral reeele begroting maken.
Het geld van o.a. Dzudzak kan je inderdaad nu gebruiken, maar het lijkt mij dat de verkopen van afgelopen seizoen je hier niet klakkeloos kan neerzetten.
Maar goed, tijd zal het leren of PSV nuttig heeft ingekocht en niet in een neerwaartse spiraal terecht waar Feijenoord juist nu uit probeert te krabbelen. Het niet begroten van CL is denk ik voor elke Nederlandse club reeel en leidt tot een gezonde club. Iets wat veel bestuurders (niet alleen in het voetbal) niet kunnen ... een sluitende en vooral reeele begroting maken.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]