26-09-2011, 11:06 AM
Lamme Lennie Wrote:Overdune Wrote:Valt me wel op hoe makkelijk er op tv voorbij gegaan wordt aan de afgekeurde goal van Vertonghen. Ajax wordt daar gewoon gigantisch genaaid en had die wedstrijd anders gewonnen.
Valt me ook op dat er op het forum verder niet over gerept wordt. Als het andersom was geweest, was het forum te klein geweest. Er worden gewoon 3 waarschijnlijke punten door de neus geboord tegen een directe concurrent. Je zal op het einde maar een punt tekort komen.
gelukkig heb ik gitter direct per sms laten weten dat dit een grof schandaal is. je kunt toch niet anders concluderen dan dat dit moedwillig is? anders ben je wel heel blind als grensrechter. ik kan er nog steeds niet met mijn pet bij dat hij vlagde met tiendalli op 10 meter voor hem. gelukkis is het trouwens ajakkes dat een keer benadeeld wordt. als ze zelf bevoordeeld worden gebeurt het trouwens altijd op momenten dat de tegenstander het niet meer kan terugdraaien. ajakkes heeft nu kansen zat gehad om het zelf recht te zetten.
ook de rode kaart van leerdam was trouwens bepalend voor het wedstrijdverloop. maar goed, van leerdam kun je nog zeggen dat het een revanche actie was omdat die overtreding op schaken niet werd afgefloten en dat hij daar het risico niet moest nemen. erger was dus dat hij niet floot bij die overtreding op schaken. nog erger was dat schaken gewoon zelf de 1-2 niet binnenschoot, dan ben je daar allemaal niet van afhankelijk.