03-10-2011, 05:27 PM
Peter Wrote:waf Wrote:Peter Wrote:waf Wrote:maar als ado zo speelt in a dam en en eindhoven maken ze het die ploegen ook gewoon moeilijk.
Van de week zei je nog "Roda was tegen Feyenoord drama, dus dat PSV die wegspeelt zegt niets". Waarom dan nu andersom niet "ADO was tegen PSV drama, dus dat Feyenoord die niet wegspeelt is een wanprestatie van mijn club" maar opeens "ADO gaat het Ajax en PSV ook lastig maken"?
roda speelde uit bij feyenoord en vitesse dramatisch. roda thuis blijft een lastige horde.
dat psvee roda van de mat speelt als roda op bezoek komt, terwijl ze ook nog eens na een kwartier met 10 man staan, verbaast me niets.
ik begon trouwens te zeggen dat feyenoord erg matig was. feyenoord heeft moeite met het spel maken en dat heeft ado prima blootgelegd. reactievoetbal gaat feyenoord beter af. maar ook dat geldt voor ado. ik vind ado dus uit beter dan thuis.
ado speelde thuis tegen psvee. buiten het feit dat ze moeite hebben met het spel maken, was het team toen ze psvee ontmoetten nog uiterst labiell. die john verhoek was er nog niet geloof ik en wesly scheet nog 9 kleuren heimwee stront. psvee was ook labiel, maar werd lekker in het zadel geholpen.
aldus mijn wat mij betreft sluitende argumentatie. je mag het anders zien hoor, maar ik probeer iig niet alles naar psvee toe te redeneren.
Wat ik er zwak aan vind is dat in jou ogen ADO dus in die paar weken enorm gegroeid is, terwijl Roda (met evenveel nieuwe gezichten) dat niet zou zijn. Dat wringt. Maar Feyenoord en PSV zijn evengoed in opbouw inderdaad. Wat ik maar wil zeggen is dat duels op zichzelf staan en Feyenoord-Roda JC dus geen argument kan zijn om een mooie zege van PSV te bagatelliseren. Dat Roda met 10 man speelt is wel een argument, ook al zei de fase voor die kaart al genoeg.
Wat je met de opmerking "ado speelde thuis tegen psv" bedoeld gaat aan me voorbij. Neem aan dat je niet wilt zeggen dat ADO-uit makkelijker is dan ADO-thuis.
ja, dat wil ik wel zeggen. ado kan zelf het spel ook niet maken, maar kan zich wel goed op de tegenstander instellen. thuis hebben ze het moeilijk, dat zag je tegen psvee, tegen visteesse en tegen vvv.
er wrint helemaal niets aan mijn redenering. roda is uit gewoon drama, ado is uit gewoon goed. roda is thuis een lastige horde, ado is thuis nog niet je van het.
echt zo moeilijk is het niet. ik blijf die prestatie van psvee bij roda geen reden vinden voor euforie.