05-10-2011, 11:35 AM
EJR Wrote:Ik vind eigenlijk alleen Groningen aansluiten bij de top 4. Niet omdat daar nu zoveel (sub)toppers lopen, maar wel omdat ze het meest evenwichtige en stabiele team hebben met spelers als Tadic, Bacuna en Anderson die wat extra's brengen. Ook vind ik die nieuwe linksback Burnet erg goed en maakt Groningen altijd goed gebruik van thuisvoordeel. Feyenoord kan best 6e worden, maar dan moet alles het hele seizoen blijven kloppen en daar geloof ik niet in met deze jonge ploeg.
Mijn top 5 (willekeurig): Twente, AZ, PSV, Ajax, Groningen.
Daarna volgt een rijtje ploegen die allemaal 6e kunnen worden, maar ook zomaar 12e: Heerenveen, Vitesse, FC Utrecht, Heracles (kutgras), NEC en ook Feyenoord.
Daarna volgt een rijtje dat moet vechten voor plek 9-14: ADO Den Haag, NAC, Roda JC.
RKC, Graafschap, VVV en Excelsior worden 15-18.
maar van groningen noem ik zo ook een zwikkie middelmatige spelers op.
groningen, vitesse, feyenoord, heerenveen en ado zitten niet ver van elkaar. maar ook de selectie van twente en az en zelfs psvee is niet veel beter dan dit rijtje. die verschillen zijn echt niet zo groot.
dus feyenoord kan idd zo 10de worden, maar ook een 4de plaats is niet onmogelijk. dat geldt voor die andere ploegen ook.