04-01-2006, 04:09 PM
gister was ik 1 van mn buurmannen ff aan het pesten en kreeg ik dit huilberichtje van m:
dus ik had al zoiets van gedver jankerd maar goed gister niet aangevallen en vandaag nog niet aan toegekomen krijg ik opeens dit bericht van een van z'n 'vriendjes':
sukkel moet zn vriendjes inschakelen...niet iemand waarmee je ruzie wilt hebben trouwens. maar goed die denamor is wel nerd eerste klas natuurlijk dus heb m dit gestuurd:
hij heeft m inmiddels gelezen ben benieuwd
Quote: omdat ik me niet kan verdedigen.
Denamor schreef:
Heej,
zie dat je mij aanvalt....wil je daar svp mee stoppen?
dus ik had al zoiets van gedver jankerd maar goed gister niet aangevallen en vandaag nog niet aan toegekomen krijg ik opeens dit bericht van een van z'n 'vriendjes':
Quote: Hi,
Can you please stop attacking the user demanor? He's a friend of mine, and otherwise i will come and help him.
Greetings,
Casper
sukkel moet zn vriendjes inschakelen...niet iemand waarmee je ruzie wilt hebben trouwens. maar goed die denamor is wel nerd eerste klas natuurlijk dus heb m dit gestuurd:
Quote: waarom ga je nu weer je vriendjes op me af sturen mietje? ik heb je niet eens meer aangevallen en krijg ik zo'n zielig dreigberichtje van een van je zogenaamde vriendjes. Als je je niet kan verdedigen moet je zorgen dat er niks bij je te halen valt of dat je zelf bij een sterke alliantie zit. Als phoebus gewoon in 1x 2000 grondstoffen bij je ophaalt is het niet raar dat wij je gaan aanvallen. Misschien dus eens tijd om te gaan stoppen met janken en gewoon schuilplaatsen te gaan maken.
hij heeft m inmiddels gelezen ben benieuwd