24-10-2011, 09:26 AM
Mac Wrote:2e helft werd dat wat minder, met als dieptepunt dat ze constant tijd liepen te rekken terwijl ze met 11 tegen 10 stonden (kun je zien dat momentum eigenlijk veel belangrijker is).
dat zei gitter ook, maar ik heb dat niet zo ervaren hoor. ajakkes werd gewoon sterker na de 1-1. de wedstrijd kantelde. feyenoord wist gewoon even niet wat te doen en zocht denk ik naar momenten van rust. maar het werd te gehaast en ballen werden opeens erg snel ingeleverd. volgens mij gewoon omdat ze dachten: oh jee, het is nu 1-1 we moeten nu niet nog een doelpunt weggegeven...
eigenlijk zijn de regels bij die overtreding van vermeer wel inconsequent. hij voorkomt hiermee de 0-2 waarmee de wedstrijd gespeeld is. als dit in het strafschop gebied gebeurt is het een pingel, terwijl je in het strafschopgebied niet eens een doelpunt hoeft te voorkomen. eigenlijk zouden dit soort gevallen een penalty moeten zijn.
laat onverlet dat je hem er zelf moet inschieten. ook het feit dat deze ajakkes grensrechter twee keer ten onrechte buitenspel geeft en de scheids ten onrechte alderweireld er niet afstuurt moet je maar weer op de koop toenemne..