24-10-2011, 12:08 PM
waf Wrote:Ik weet niet of je daarbij doelt op Ajax of bij grotere clubs in het algemeen, maar het slaat nergens op.Quote:Theo Janssen baalde na de zwakke vertoning van Ajax tegen Feyenoord van het publiek. De Amsterdammers werden bij rust al hard uitgefloten en rechtsback Gregory van der Wiel kreeg een cynisch applaus toen hij gewisseld werd.
é anp
é anp 'Ik vond dat heel slecht. In de rust beginnen ze al uit te fluiten. Gregory wordt gewisseld en er is een cynisch applaus van hier tot Tokio. Ik bedoel, je mag best je team steunen. Als het goed gaat staat iedereen achter de ploeg en is iedereen zogenaamd supporter. Als het wat minder gaat zijn ze allemaal negatief, dat vind ik heel slecht', zei Janssen tegen Eredivisie Live.
Janssen: 'Iedereen had het erover in de kleedkamer. Dit vonden we geen gepaste reactie. Wij moeten meer brengen, het was niet best. Maar de supporters kunnen ook meer brengen.'
zo, theo is daar voor zijn doen snel achter.
Bij geen een grote club zou je een applaus krijgen bij het rustsignaal als je zo slecht speelt, dat was letterlijk wat hij zei in het interview.
Dat gebeurt niet bij Ajax, Feyenoord, PSV of AZ.
Het is nog anders als er inzet getoond wordt, maar het gewoon tegen zit.
Het applaus en toejuichen na rust zegt genoeg hierover. Alles is ge-uit en nu opnieuw aan de tweede helft beginnen.
Wat ik wel naar vond was het cynische applaus voor vd Wiel, daar doe ik echt niet aan mee, maar een fluitconcert in de rust als je nota beide benen thuis tegen Feyenoord, zo slecht en inzetloos speelt, lijkt me logisch
The great old Ludwig von...