09-11-2011, 03:36 PM
Lamme Lennie Wrote:Het is duidelijk dat Fernandes tot 2 keer toe slaat, dus 6 wedstrijden is terecht.
Er moet zeker onderzoek worden gedaan naar vd Eijden, als Fernandes beweert dat hij zich racistisch heeft uitgelaten.
Het belangrijkste is echter dat ze af moeten stappen van die volstrekt belachelijke regel dat wanneer een scheidsrechter een overtreding heeft beoordeeld als geel, dat de speler dan geen schorsing op tv-beelden meer kan krijgen. Dat is toch volslagen bull-shit zeg. Als iets bewezen kan worden, moet je daar een vervolg aan geven en het niet laten zitten omdat een scheidsrechter een verkeerde beslissing heeft genomen. Het is hetzelfde als wanneer een misdadiger wordt vrijgelaten door een vormfout..... :crazy:
volgens mij is de regel, en is al helemaal de bedoeling van de regel:
als de scheids over een bepaalde situatie heeft geoordeeld, kan hij niet worden overruled. dat vind ik terecht. bossen heeft deze overtreding echter niet beoordeeld. hij heeft de ernst van deze overtreding neit gezien. dan kan hij dus wat mij betreft worden veroordeeld.
en als iemand een klap uitdeelt en de scheids ziet het en besluit dit af te doen met een vrije trap en geen gele kaart, dan kan de tuchtcommissie niks meer.
echt waar, zo zou het moeten zijn.