20-11-2011, 04:31 PM
_Tampie Wrote:Ik neem aan dat andre inderdaad zijn tweede stek verdedigt, het is niet meer dan logisch dat ik dit team heb. Ik heb als enige twijfel gehad om Fish ipv Tsonga te nemen, om nog voor goud te gaan. Maar Tsonga kan hier best stunten, en het AK was me wel wat meer waard dan het MK, waar 2e plaats toch ook al gegarandeerd was.Feli Tampie! Er is gewoon geen mogelijheid om met dit team van Tampie meer dan 900 punten op hem te winnen. Djokovic zie ik als enige andere kanshebber op toernooiwinst (buiten de spelers die Tampie heeft), maar het kiezen van Djoko zou betekenen dat ik alleen Djoko + Federer (of + Murray) in mijn team zou hebben. Dat zou dan moeten betekenen dat Djoko alles moeten winnen (wat ik niet zie gebeuren) en dat Murray, Berdych en Tsonga max 2 partijen zouden moeten winnen, dus dat Ferrer naast Djokovic de halve finale zou moeten halen. En dan zou Tsonga ook nog eens alles moeten verliezen. De kans op dat scenario acht ik nihil. Een andere optie was om Nadal te nemen, maar in Nadal heb ik totaal geen vertrouwen. Moet je dan om een verschillend team van Tampie te hebben, gaan voor een scenario waarvan je zelf denkt dat dat juist niet gaat gebeuren?
Dan had ik nog met de kleintjes wat kunnen schuiven, maar Ferrer i.p.v. Berdych paste niet en in Fish i.p.v. Tsonga heb ik totaal geen vertrouwen.
Dus als er een serieuze optie was geweest om Tampie in te halen, had ik dat zeker gedaan, maar er waren alleen opties met spelers waarin ik juist geen vertrouwen heb. Wat dat betreft was het jammer dat het meest logische team mooi paste.