29-11-2011, 04:49 PM
Peter Wrote:waf Wrote:Quote:Zie ginds komt die judas uit brabant weer aan...
Zijn naam is Wijnaldum, hij wou liever gaan.
Nu is die een boertje en judas in 1
oooooo Vlaar trap je noppen heel hard op zijn scheen.
heb ik niet verzonnen hoor, ik hoop dat we hem onthalen met een hartelijk applaus. het is toch een bevestiging dat psvee het moet hebben van de jeugdopleiding van anderen en bovendien konde wij door de gemeente eindhoven onze schuld versneld inlossen.
En wat verwacht je van de pot zelf? 2 redelijk gelijkwaardige ploegen in jouw ogen meen ik me te herinneren? Thuisvoordeel gaat de doorslag geven?
exact, kwalitatief ontloopt het elkaar allemaal niet veel, ik ga ervan uit dat dat jou ook duidelijk is inmiddels. feyenoord is alleen wat labieler dan de rest. erg slechte en erg goeie wedstrijden afgewisseld. en als je thuis van ado en nec kunt verliezen, kun je ook van psvee verliezen.
de afloop van deze wedstrijd zal imo afhangen van de vorm van de dag op het middenveld en welke ploeg de eerste goal maakt. mijn ervaring is dat psvee nooit zo onder de indruk is van het thuisvoordeel van feyenoord trouwens. onze beste wedstrijden hebben we weliswaar uit gespeeld, maar ik verwacht geen afwachtend psvee in de kuip en ik hoop dat we dat kunnen ontregelen.