22-12-2011, 10:45 AM
Ekslem Wrote:Zou uitspelen met 11 tegen 11 niet kunnen. Dat ze rood intrekken of zo...
Ik vind dat meerdere keren trappen van Esteban ook helemaal geen graadmeter. Stel dat die gast een mes of iets dergelijks had gehad (alles kan met zulke idioten). Dan zou ik hem toch ook op de grond houden. Esteban was in totale paniek en had totaal geen idee wat er gebeurde. Ik vond nog dat ie zijn trappen netjes laag hield, ipv naar zijn kop uit te halen.
dat zeg ik toch, overspelen? dat is 11 tegen 11 met esteban. ik vond die trappen idd ook veel te bescheiden, maar feit is gewoon dat hij weg had kunnen lopen. vandaar ook noodweerexces.
wat denk je trouwens dat de berichtgeving was geweest als dit bij feyenoord of bij ado gebeurd was? denk je dan ook dat tom egbers zich had afgevraagd of er niet gewoon doorgespeeld had kunnen worden omdat de supporter al opgepakt was? alleen deze suggestie al! en dank je dan dat ze hadden gezegd dat 'een feyenoordsupporter de keepr aanviel'? of hadden ze het dan over een hooligan gehad? was er dan sowieso niet veel meer verbolgen gereageerd en was dan het standpunt vna az niet wat met meer begrip ontvangen?
ik heb zo mijn vermoedens...