22-12-2011, 12:00 PM
waf Wrote:ik denk ook dat verbeek besliste van het veld te gaan toen er rood getrokken was en dat ze het later op 'de veiligheid van de spelers' gegooid hebben. maar eigenlijk maakt me dat niet zoveel uit, ik vind ook dat ploegen bij bijvoorbeeld oerwoudegeluiden gewoon van het veld moeten lopen. grote jongen die vervolgens bepaalt dat jij verloren hebt.
direct bij dit incident zei ik dat die keeper rood zou krijgen. nijhuis heeft hier gewoon correct gehandeld (dat had hij beter ook kunnen doen toen az een pingel verdiende....).
het heeft idd veel weg van noodweerexces. je schrikt je toch ook het leplazerus? het is dat hij omdraaide. en hij werd idd ook gek toen er nog iemand op hem afkwam en dat bleek een steward te zijn...
het zou te gek voor woorden zijn als deze stand gehandhaafd wordt of als ajakkes reglementair de overwinning krijgt. dat zou betekenen dat supporters de stand kunnen beinvloeden als ze er op gokken dat ze teruggeslagen worden. dat zou echt van de gekke zijn.
mijn idee? overspelen met een grote geldboete en 5 bekerwedstrijden zonder publiek, of anders de overwinning naar az. de wedstrijd uitspelen vind ik absoluut niet kunnen, want dat zou betekenen dat az met 10 man verder moet, en hoezeer de rode kaart ook terecht is, dan heeft een supporter de wedstrijd beinvloed op een manier die absoluut niet kan.
(het zou wel uniek zijn dat de supporters van ajakkes ook een keer de wedstrijd beinvloeden)
Waf, ik zeg dit niet snel maar ik ben het HELEMAAL met je eens!!!!!
Ik heb een droom.