23-12-2011, 11:31 AM
Die kerel moet idd gewoon de boete betalen, dat er niks te halen valt is daarvoor geen excuus. Als ik tijdens een groot evenement een bommelding doe en het evenement wordt ontruimd draai ik ook gewoon op voor de kosten. Dat iemand dronken is is geen excuus om de schade niet te verhalen. kul argument dus.
Overigens denk ik dat overspelen met 11 tegen 11 en een aantal wedstrijden (al dan niet voorwaardelijk) zonder publiek de enige juiste straf is. Zowel Ajax (mongool op het veld) als AZ (niet door willen spelen) zaten fout. Elke ander uitkomst bevoordeeld de ander lijkt mij?
Leuk om te weten dat de winnaar van deze pot een ronde later in principe een walkover hebben (ook al zullen ze daar in Rotterdam anders over denken :wink: )
Overigens denk ik dat overspelen met 11 tegen 11 en een aantal wedstrijden (al dan niet voorwaardelijk) zonder publiek de enige juiste straf is. Zowel Ajax (mongool op het veld) als AZ (niet door willen spelen) zaten fout. Elke ander uitkomst bevoordeeld de ander lijkt mij?
Leuk om te weten dat de winnaar van deze pot een ronde later in principe een walkover hebben (ook al zullen ze daar in Rotterdam anders over denken :wink: )
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]