02-02-2012, 10:10 AM
Ronnie D. Wrote:waf Wrote:Ronnie D. Wrote:waf Wrote:ik weet niet war je naar toe wilt hoor, maar ik heb al gezegd dat het geen penalty is. ik kan me wel voorstellen dat guidetti valt omdat hij wordt geraakt. ook kan ik beamen dat hij enigszins teatraal naar de grond gaat, maar dat laat onverlet dat hij uit belans kan zijn.
vervolgens vraag jij waar uit blijkt dat ze elkaar raken terwijl je een foto inkopieert waar ze elkaar raken....... of wil je soms beweren dat hij niet in onbalans kan komen als hij op de voet van die vertongen terecht komt?
Lees gewoon goed wat er staat en anwoord daarop.
lees gewoon goed wat er staat dan zie je dat ik het antwoord al gegeven heb. :roll:
Heb je niet. Als je goed had gelezen had je het gesnapt. Maar laat verder maar zitten.
heb ik wel. als je het goed had gelezen had je het gesnapt. maar laat verder maar zitten. :roll: zo eindig jij graag discussies he,met het pedante: ach ik snap het wel en jij snapt het niet. maar uitleggen kun je het niet (wat al genoeg zegt natuurlijk). net zoals in de nijhuis discussie, waar je ook de plank compleet missloeg.