07-02-2012, 10:19 AM
Flixieluv Wrote:waf Wrote:Flixieluv Wrote:Elke keer als ik zo'n jankverhaal van de zogenaamd hondstrouwe kakkerlakken lees, krijg ik kotsneigingen. Bij dit soort emotioneel gepiep is het soms goed om den kakkerlak eens met wat droge Joodse cijfertjes om de domme harses te slaan.
volgens teletekst zaten er gisteren 45880 man in de aarsrena.![]()
Ja vin je 't gek? Het vroor dat het kraakte, logisch dat er eens een man of 6/7000 (waaronder Flix, niet ivm de kou overigens) thuisblijft. :roll:
je verlegt de discussie weer. het gaat er mij om dat ze in de statistieken ten onrechte rekenen met 45k en dat jij dat vervolgens ten grondslag gaat leggen aan je boutredeneringen.
ajakkessieden hebben altijd wel een kutsmoes om niet te gaan als het slechter gaat met hun club. ik denk dat als ze bovenaan gestaan hadden het stadion gewoon vol had gezeten. dakkie dicht, kachel aan, en lekker in je blote buik op 410 zitten en het monotone 'ajakkes amsterdom'zingen.
overigens vind ik het sowieso een minachting voor het publiek dat dure kaartjes moet kopen om wedstrijden met -11 door te laten gaan. kut knjb.