10-01-2006, 01:41 PM
vi.nl Wrote:Westerveld: 'Vechten voor plaats bij Pompey'
10/1/2006 11:48
De Nederlandse interesse ten spijt heeft Sander Westerveld aangegeven bij Portsmouth te willen blijven. 'Ik wil vechten voor mijn plaats.'
Westerveld was bij zijn club onder vuur komen te liggen nadat hij in News of the World kritiek had geuit op zijn club, teammaten en de faciliteiten. Volgens de Nederlandse doelman is hij verkeerd geciteerd.
'Dit is een mooie club', wees Westerveld de kritiek tegenover de BBC naar het rijk der fabelen. 'De sfeer in het team is fantastisch en ik hoop dat ik bij kan dragen aan een succesvolle toekomst.'
Westerveld heeft sinds enige wedstrijden weer een basisplaats bij Pompey. De doelman nam weer plaats onder de lat nadat zijn concurrent Jamie Ashdown geblesseerd raakte.
Met zijn herwonnen basisplaats en zijn uitspraak bij de club te willen blijven, lijkt er een einde te komen aan speculaties al zou Westerveld naar de Nederlandse competitie terugkeren. De doelman werd de afgelopen week in verband gebracht met Ajax, Feyenoord, SC Heerenveen, Roda JC en zijn voormalige club Vitesse.
Aandachttrekkerij van een voormalig international... Eerst zielig doen in vi, vervolgens 'openstaan voor aanbiedingen' en daarna toch maar weer willen blijven. Zou hij het doen om Marco te laten weten dat hij nog leeft?