10-01-2006, 04:04 PM
Karim Touzani vertrekt bij FC Twente. De verdediger mag het een half jaar op huurbasis gaan proberen bij hekkensluiter RBC Roosendaal. Touzani was vorig seizoen in de eerstse competitiehelft een vaste waarde bij Twente, maar verdween daarna uit beeld. De Marokkaan speelt sindsdien zijn wedstrijden bij Jong Twente.
De Belgische Italiaan Walter Baseggio komt niet naar Enschede. Hij vertrekt naar zijn tweede vaderland, Italië. De 27-jarige gaat aan de slag bij het laaggeklasseerde Treviso. Werkgever Anderlecht sloot met de Italianen een huurovereenkomst van een half jaar af. Of Twente nu op zoek gaat naar een andere linksbenige middenvelder is nog niet bekend.
De Belgische Italiaan Walter Baseggio komt niet naar Enschede. Hij vertrekt naar zijn tweede vaderland, Italië. De 27-jarige gaat aan de slag bij het laaggeklasseerde Treviso. Werkgever Anderlecht sloot met de Italianen een huurovereenkomst van een half jaar af. Of Twente nu op zoek gaat naar een andere linksbenige middenvelder is nog niet bekend.
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen